מה זה קידום אתרים בגוגל? ומי צריך את זה?

מה זה קידום אתרים בגוגל? ומי צריך את זה?

תמונה של מה זה קידום אתרים בגוגל

אז דבר ראשון נענה כי אין מי שלא צריך את זה בקרב בעלי האתרים. אבל בואו נלך לפי הסדר ונסביר את הדברים…

אין חולק על העובדה שכיום זירת המסחר נמצאת בעולם המקוון. לקוחות מחפשים מוצרים ונותני שירות באינטרנט, ופחות יוצאים למרכזי קניות. המציאות הזו מעמידה את בעלי העסקים ואת נותני השירותים באתגר מסוג חדש. שכן הם מעוניינים לספק שירות, למכור מוצרים ולפגוש את הלקוח ואת הארנק שלו. כיוון שכך הם חייבים לדאוג לנוכחות פעילה ברשת ולפעול במקצועיות כדי להצליח להוביל בתחרות העזה ששוררת בשירת המסחר המקוון.

בנינו אתר, מה הלאה?

אז אם בעל העסק הפנים שהוא חייב אתר כדי להיות נוכח בזירה הדיגיטלית הוא עשה את השלב ההתחלתי והראשון. כעת הוא ניצב בפני השלב השני והמשמעותי ביותר. מי רואה את האתר שלו? מי נחשף לשירות שלו? מי קורא את האג’נדה שלו ומתלבט האם לרכוש אצלו מוצר או שירות? התשובה היא אף אחד. כי אם האתר אינו מקודם אין סיכוי שמישהו יראה את האתר שלו ואין סיבה לחשוב שיש גולש שיוכל להיכנס ולהתרשם מהאתר. אתר חייב להיות בידיים של מקדם מקצועי שיגרום לאתר להיות מקודם, פופולארי ועם טראפיק. רק כך הוא יתחיל להביא תוצאות. SELECTED היא חברה מומלצת לקידום אתרים והיא מצליחה להביא תוצאות בשטח.

כיצד מקדמים את האתר?

תהליך של קידום מתבצע על ידי מקדמים והוא נועד לגרום לכך שגוגל יציג את האתר המקודם מול עיניו של הגולש שמחפש שירות או מוצר שהאתר המסוים הזה מציע. לדוגמה, אתם מציעים שירות של טיפולים רגשיים לילדים. לקוחות מחפשים מטפל רגשי לילד שלו ואתם עשויים להתאים ולענות על הצורך של הלקוח. ולכן חשוב לכם שכאשר גולש מזין את המילים טיפול רגשי לילד גוגל יבין שאתם יכולים להיות המענה המתאים לגולש הזה. ולכן גוגל יציגו את האתר שלכם בדף התוצאות. העבודה של מקדם האתרים היא להוכיח לגוגל כי האתר שלכם אכן יענה על הצורך של הגולש.

איך מלמדים את גוגל?

יש שתי שיטות ללמד את גוגל כי אתר מסוים יענה על מילות חיפוש מסוימות.

קידום ממומן – הקידום הממומן הוא קידום שגוגל וכן פרסון ממומן בגוגל בחיפה מספק לכם פשוט מאוד, תמורת תשלום. אתם משלמים לגוגל תמורת הצגת האתר שלכם במענה למילות חיפוש מוגדרות מראש. שיטת התשלום היא פר הקלקה.

קידום אורגני – מדובר על קידום בו מטייבים את האתר ומתאימים אותו לסורקים של גוגל ולמילות חיפוש מוגדרות, כך שגוגל יבין כי אכן האתר הזה מתאים למילות החיפוש ולכן הוא יציג את המודעה בתוצאות חיפוש. כי כאשר גוגל ‘מפנים’ שהאתר שלכם מבוקש ומתאים לדרישות הוא יציג אותו לגולש.

אתם לא יכולים להתפשר על קידום חובבני. בחרו חברה מקצועית שמביאה לכם תוצאות בשטח!

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo