מדריך בניית קישורים

מדריך בניית קישורים

תמונה של מדריך בניית קישורים

אחד הכלים החשובים ביותר כיום, לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל הוא כלי הקישורים הנכנסים – מה זה בדיוק אומר ואיך עושים את זה? 

אחד הכלים החשובים ביותר כיום, לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל הוא כלי הקישורים הנכנסים. מה זה בדיוק אומר ואיך עושים את זה? על כך ננסה להסביר לכם בקצרה במסגרת מדריך בניית קישורים בשורות הבאות, אם כי זה המקום לומר שמדובר בתחום מאוד מקצועי שאותו רצוי לנהל בליווי גורם מקצועי שלוקח אחריות על כל קידום האתר בחיפה  שלכם ובכלל זה גם על בניית הקישורים.

 אז מה זה קישורים נכנסים?

ובכן, כל מדריך בניית קישורים אמור להיפתח בשאלה מה זה בדיוק וכך אנחנו עושים גם פה. קישור נכנס הוא קישור שמופיע באתר כלשהו ובלחיצה עליו מפנה אל האתר שלכם. עבור האתר בו מופיע הקישור מדובר בקישור יוצא. עבור האתר שלכם מדובר בקישור נכנס שכן הוא מפנה אליכם. בניסיון של גוגל לבנות את המודל האולטימטיבי לדירוג אתרים, הבינו המהנדסים בחברה כי קישור נכנס הוא למעשה המלצה של אתר אחד על אתר אחר, המלצה שבגינה מסכים האתר להפנות מבקרים שלו אל האתר עליו הוא ממליץ. המשמעות היא שככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים, כך ניתן להסיק שיש יותר אתרים שממליצים עליכם וכך ניתן יהיה להסיק שהאתר שלכם הוא אתר בעל חשיבות וראוי להופיע בראש תוצאות החיפוש.

עוד כתבות>>

קידום אתרים בחיפה>>

פרסום ממומן בחיפה לעסקים>>

מדריך בניית קישורים – לעשות את זה נכון

אחרי שאמרנו את כל זה, גוגל מודעת היטב לכך שכל אחד יכול לייצר לעצמו קישורים נכנסים מרשתות חברתיות, מטוקבקים, מאינדקסים עסקיים, מפורומים ומשלל אתרים אחרים באינטרנט ולכן גוגל בוחנת היטב את פעילות הקישורים הנכנסים של האתר בכדי לוודא א’ שהם מגיעים מאתרים נחשבים וב’ שהם אותנטיים. התהליך של בניית קישורים על כן, חייב להיות תהליך כזה שמבוסס על הוספת קישורים נכנסים מאתרים שם נחשבים ברמה כזאת או אחרת (מקומית, ארצית, לפי ענף, לפי תחום תוכן וכן הלאה) ושהקישורים הנכנסים מתווספים בצורה סבירה כפי שהיה ניתן לצפות שהיו מתווספים בצורה אותנטית. כך למשל, אם פתאום יהיו לכם עשרות או מאות קישורים נכנסים שלא היו קודם לכן, זה ייראה חשוד בעיני גוגל.

קישורים נכנסים ניתן ליצור באמצעות פרסום של כתבות תוכן בתוכן “מושתלים” קישורים המפנים אל האתר שלכם. יחד עם זאת כאמור, פעילות כזאת צריכה להתבצע בזהירות יתר שכן אם גוגל תחשוד בכם שאתם עושים פוילישטיק, הרי שלא רק שהיא לא תקדם אתכם בדפי תוצאות החיפוש אלא אף תדחק אתכם לדפים אחוריים כאמצעי ענישה. מכל הסיבות האלה, בכדי להפיק את הערך האמיתי של קישורים נכנסים, אתם לא רוצים לבסס את הפעילות הזאת על מדריך בניית קישורים באינטרנט, אלא למצוא גורם מקצועי בתחום הקידום בכלל ובעל התמחות מיוחדת בתחום הקישורים הנכנסים, שייקח עבורכם אחריות על כל ניהול הקישורים הנכנסים שלכם.

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo