כמה עולה לתחזק אפליקציה?

כמה עולה לתחזק אפליקציה?

תמונה של כמה עולה לתחזק אפליקציה?

החלטתם לבנות אפליקציה, מעולה, אך כאן זה לא נגמר! לאחר בניית האפליקציה ישנם עבודות תחזוקה רבות הנדרשות על מנת לשמור על תפעול תקין שלה. עוד מידע במאמר הבא!

עסקים רבים חייבים להתמודד בשוק תחרותי ותובעני קשה אל מול עסקים אחרים הפועלים באותה נישה. הם חייבים לפעול בדרכים שונות על מנת להבליט עצמם על פני המתחרים, על מנת לשמר לקוחות קיימים ולמצוא אחרים. ידוע כי המאמץ הנדרש לשימור לקוחות קיימים הינו קטן יותר מאשר זה הכרוך בהבאת חדשים. מתן שירות באמצעות אפליקציות ללקוחות העסק יתרמו רבות למגמה זאת ויותר מכך, באמצעותה ניתן למסור להם מידע חדשני ומעודכן, לאפשר להם לבצע רכישות, להגיב, להביע דעתם ועוד. הקמת אפליקציה, תורמת איפה רבות לנגישות לעסק, למיתוגו, להגברת הקשר ללקוחות ועוד. העובדה שהיא מותאמת לטלפונים חכמים ולטאבלטים הופכת את כל החיבור לזמין ומהיר וזהו יתרון אדיר.

כמה עולה לתחזק אפליקציה?

אפליקציה הינה, למעשה, קוד גינארי הכולל תכנים שונים המשויכים  לעסק אותו היא משרתת. בניית אפליקציה נעשית בשיתוף פעולה בין הלקוח ומומחי החברה שנבחרה להקמה. הלקוח הוא זה המכיר טוב מכולם את צרכי העסק, ומשום כך, יגדיר את מטרות האפליקציה, את האלמנטים אותם הוא ירצה לראות בה, את קהל היעד ועוד. המפתחים אחראים על הצד הטכני, ובין היתר, התאמת הממשק, בחירת מערכות ההפעלה מתוך דגש על אנדרואיד ואפל הפופולאריים ביותר אצל הגולשים ועוד. בנוסף, הם יקפידו מאוד על ממשק הפעלה נוח וידידותי על מנת שחווית המשתמש תהיה מיטבית. כל גולש רוצה שהאפליקציה תגיב במהירות אליו ותספק לו את השירות הזמין והמהיר ביותר.

למעבר לעמוד קידום אתרים בחיפה והסביבה>

העלות של בניי אפליקציה

עלות בניית אפליקציות אינה זולה, יחסית, ויש צורך לתחזק אותה על בסיס קבוע. אפליקציה נבנית מתוך מחשבה לטווח ארוך, ומשום כך, ניתן לשנות בה אלמנטים, להוסיף חדשים ולהתאימה כל העת לצרכי העסק. עלות בניית אפליקציה ממוצעת ופשוטה עומד על  כ 50000 שקל. המחיר יכול להגיע לפי שניים ושלושה, והכל בהתאם למורכבותה. תחזוקתה נעשית על ידי מתכנתים ומומחים אחרים בתחום אשר תפקידם הוא לעדכן את התוכנה מעת לעת. ניתן לקבוע מחיר חודשי לתחזוקה או להתבסס על מחיר שעת מתכנתת. עלות עבודתו משתנה ממקום למקום כאשר בעולם המערבי ובישראל היא נחשבת לגבוהה מארצות דוגמת הודו ואוקראינה.

לסיכום המאמר כמה עולה לתחזק אפליקציה?

אז כמה עולה לתחזק אפליקציה?ההשקעה באפליקציה ובתחזוקתה הינה גבוהה, יחסית, אבל רבים מהעסקים מבקשים אותה בגלל התמורה החשובה שהיא מספקת והיתרונות הרבים שהיא מביאה עימה. כאשר תקשורת רבה נעשית באמצעותה פוחתת כמות כוח האדם הנדרשת בעסק עצמו, גולשים מבקשים ומקבלים מידע דרכה, הם חשים שהם מוערכים על ידי העסק ושומרים לו נאמנות. כך, יורד הצורך בהשקעת משאבים בשימור לקוחות, בשיווק ועוד. נכון הוא, שלעסקים רבים יש אתרי אינטרנט פעילים שבהם מרוכז מידע רב אבל השימוש בהם הינו מעט מסורבל לעומת הגמישות המאפשרת אפליקציה. ניתן להשתמש בה בכל מקום כולל בדרכים ולבצע פעולות על אתר. דבר שאנו תמיד אפשרי באתרים מקוונים. מומלץ לשכור שירותי חברה בעלת מוניטין לצורך בניית אפליקציות ותחזוקתן.

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo