קידום אתרים בגוגל: למה גוגל שונא את האתר שלי?

קידום אתרים בגוגל: למה גוגל שונא את האתר שלי?

תמונה של קידום אתרים בגוגל למה גוגל שונא את האתר שלי

האתר שלך בביטויים נבחרים מופיע בעמודים הראשונים במנועי החיפוש מלבד גוגל . מה יש לגוגל נגד האתר שלך? למה פתאום דירוג האתר בגוגל התדרדר קשות?

ניסיון לקדם את האתר שלכם לבד ולתת חשיפה לאתר במנועי החיפוש עלול להיות מתסכל. יש לזכור שדירוג האתר בגוגל כל הזמן משתנה ואף משתנה יותר מפעם אחת ביום. נחמד לראות את אתר מדורג גבוהה בגוגל אבל אין להסיק מכך שהדירוג שישאר גבוה לעד.

אתרים לא נענשים או מסולקים מגוגל אם לא בוצעו טכניקות קידום פסולות במנועי החיפוש. אחת מטכניקות קידום פסולות יכולה להיות כהוספת טקסט נסתר בגוגל עם מילות מפתח שחוזרות על עצמן פעמים רבות, או קבלת קישורים נכנסים בכמויות גדולות בזמן קצר. אם לא מנסים לשחק משחקים עם מנועי החיפוש, אז אין סיבה לדאוג. אם אתר נעלם לפתע מתוצאות החיפוש יתכן וגוגל ביצע שינוי מהותי באלגוריתם הקשור לתוצאות החיפוש או שהתווסף אלגוריתם חדש.

לכן, מהסיבות הנ”ל, יש לבצע קידום (אופטימיזציה) למספר ביטויים בכל עמוד. זה יבטיח שאם ביטוי אחד ירד בדירוגו יהיו עוד כמה ביטויים שיעשו את העבודה במנועי החיפוש. פעולת קידום אתרים זו היא חשובה ביותר, קידום של כמה ביטויים. אסור לקדם רק ביטוי אחד בלבד לעמוד כי, שוב, אם יש נפילה בתוצאות שלו במנועי החיפוש אתם בבעיה. לכן מומלץ גם לעשות קידום ממומן בגוגל (PPC) כך שהביטוי החשוב ביותר תמיד יופיע במנועי החיפוש.

בשורה התחתונה אסור “להתמכר” למיקום בגוגל ויותר להשקיע בתוכן. התוכן הוא זה שיביא תעבורת גולשים לאתר. תעבורת גולשים תשפיע על דירוג האתר שלכם בגוגל. תוכן איכותי , תוכן שהגולש יקרא אותו ויתפעל, ויגיע למסקנה שהאתר שלכם הוא האתר שכדאי לו לבקר בו לעיתים תכופות – היא מטרתכם, והפועל היוצא של כך יהיה דירוג גבוה בגוגל.

 

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo