מהו קידום אתרים

מהו קידום אתרים

תמונה של מהו קידום אתרים

מהו קידום אתרים ? קידום אתרים בבסיסו פועל על פי הגיון פשוט. אתר טוב אשר הגולשים אוהבים אותו, וחוזרים אליו שוב ושוב, ואף יוציאו אליו קישורים, כלומר יעידו עליו כאתר טוב, הוא אתר שבמילים הרלוונטיות שלו ימוקם בעמוד הראשון בגוגל, וסביר להניח שגם בתוצאה הראשונה.  זהו. זו כל התורה על רגע אחת.

קידום אתרים בבסיסו פועל על פי הגיון פשוט. אתר טוב אשר הגולשים אוהבים אותו, וחוזרים אליו שוב ושוב, ואף יוציאו אליו קישורים, כלומר יעידו עליו כאתר טוב, הוא אתר שבמילים הרלוונטיות שלו ימוקם בעמוד הראשון בגוגל, וסביר להניח שגם בתוצאה הראשונה. זהו. זו כל התורה על רגע אחת.

מהו קידום אתרים

את ההיגיון הזה אפשר להסביר על ידי תובנה אחת ומעניינת ומאוד הגיונית אליה הגיעו מפתחי גוגל, לארי פייג’ וסרגי ברין. אם גוגל לא יתנו לגולשים את התוצאות הכי רלוונטיות לחיפושים שלהם, גוגל בעצמו יהפוך לא רלוונטי וייעלם, יתפוגג כמו שאר מנועי החיפוש שהיו לפניו.

לכן, עסוקים השניים רוב זמנם בלפתח אלגוריתמים אשר ימצאו את האתרים היותר טובים, בתוך בליל אתרי הספאם והאתרים ה’רזים’ אשר רק תופשים מקום ברשת ולא נותנים ערך מוסף לגולש, אשר רובם – צריך לומר – מיוצרים על ידי מקדמי אתרים, ועל ידי בעלי אתרים שלא מבינים את משמעותו האמיתית של האינטרנט.

על כן, התשובה לשאלה המתנוססת בראשו של מאמר זה, מהו קידום אתרים ? היא פשוט הפיכתו ליותר טוב מבחינת הגולש!!

 

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo