כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי

תמונה של כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי האם גם אתם נמנים מעצמאיים או בעלי עסק שעשו כבר הכול כדי לראות תוצאות אך לשווא? אתם פוגשים לקוחות, מעניקים להם כרטיס ביקור ביד אבל הם מבחינתם בוחרים במתחרה שלכם.

האם גם אתם נמנים מעצמאיים או בעלי עסק שעשו כבר הכול כדי לראות תוצאות אך לשווא? אתם פוגשים לקוחות, מעניקים להם כרטיס ביקור ביד אבל הם מבחינתם בוחרים במתחרה שלכם. נשמע לכם מוכר? רוצים לשלש את העקומה וההכנסות שלכם? הנה הזדמנות נפלאה לעשות זאת באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי זה אפשרי ובקלות, כרטיס שיש בו הכול, אתם לא צריכים לדבר, אל לשווק את עצמכם אלא לתת בלחיצת כפתור את כל האפשרויות ולתת ללקוח שלכם למצוא אתכם באמצעות המידע הנכון. חידוש טכנולוגי שאין דומה לו, כלי עזר עסקי, בסיסי וקל לשימוש.

כרטיס ביקור דיגיטלי כיום

כרטיס ביקור דיגיטלי אכן עבר את כל השינויים, נכון להיום הוא מדמה כרטיס ביקור רגיל אבל משודרג יותר. יש בו הכול, החל מכתובת, שם, קישורים לאתרים, אינטרנט, פייסבוק מדיה חברתית ועוד. הלקוח שלכם לא יוכל להתעלם מכל המידע שיש לו, הוא למעשה רק יצטרך לבקר ולהגיע אליכם בקלות מבלי שתגידו לו דבר וחצי דבר. יש בהחלט אנשים שהשיווק האגרסיבי פחות מדבר אליהם, כאן למעשה כרטיס ביקור זה מעניק את כל האפשרויות ללקוח שלכם לחפש ואף למצוא אתכם.

למעבר לעמוד קידום אתרים בחיפה לחצו>>

מה מופיע על הכרטיס

אז מה מופיע בכרטיס הזה? עולם ומלואו, למעשה אי אפשר להכיל בכרטיס רגיל את כל הפרטים ומכאן שמדברים על שם משפחה, תפקיד, קישורים לאתרים, אודות העסק ואפילו המלצות ועוד. הכול תחת קורת גג אחת ולחיצת כפתור אחת המפרידה בין הלקוח שלכם לבין מה שיש לכם להציע בצורה המכובדת ביותר. יש לכם סרטונים, הסברה או כל מה שלקוחות אחרים אומרים עליכם? גם את זה יוכל אותו כרטיס להכיל וכך להעניק את התמונה הנכונה ביותר למי שרק צריך. את הכרטיס ניתן למעשה להעביר בקלות לכל דורש ולכל מי שחפץ בכך.

למעבר לעמוד בניית אתר בחיפה לחצו>>

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הביא שינוי אדיר ביותר, למעשה, נכון להיום הוא כלי רב עזר שאי אפשר להתפשר עליו. באמצעות הכרטיס הזה, הלקוח שלכם יידע בדיוק מה הוא צריך להשיג אם בכלל. את הקשר העתידי יצרו אתכם, אתם כבר לא תצטרכו לרדוף או להתקשר, לא כשיש ללקוח שלכם את כל המידע הנדרש לפני שהוא מבצע רכישה או מצטרף למוצר או השירות שיש לכם להציע.

לסיכום המאמר

כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לשלוח לכל דורש באמצעות לחצנים המאפשרים זאת. זה יכול להיות בצורת הודעת EMAIL או הודעת SMS ועוד. מרגע שלקוח שלכם מאותת כי הוא מתעניין בשירות, אפשר למעשה להעביר לו ישירות את הכרטיס שלכם והוא אף יכול לבחור לשמור אותו על מסך הבית במכשיר שלו- זאת לשימוש קל בכל רגע נתון.

רוצים לייצר נגישות ללקוח שלכם והגדלת מכירות לעסק שלכם? כרטיס ביקור דיגיטלי יעשה זאת נפלא.

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo