כלי בדיקת מיקומים בגוגל

כלי בדיקת מיקומים בגוגל

אי אפשר לבדוק היכן באמת נמצא האתר שלי על ידי חיפוש אקראי בגוגל, כיוון שגוגל שומר את היסטוריית החיפושים שלי ועל פי מראה לי תוצאות. כדי לבדוק מיקומים מדוייקים בגוגל, צריך להשתמש בכלים יעודיים לכך.

הכלי הראשון שכל מקדם אתרים משתמש בו הוא כלי לבדיקת מיקומים. הסיבה המרכזית לקיום הכלי הזה היא שלעולם אנו לא יכולים לדעת את המיקומים האובייקטיבים של אתר אותו אנו רוצים לבדוק במנוע החיפוש גוגל. כיוון שגוגל זוכר את החיפושים האחרונים שלנו ( גם אם אנחנו יוצאים מחשבון הג’ימייל שלנו או מוחקים הסטוריה), ולפיכך תמיד יתן לנו את התוצאות לדעתו חיפשנו על סמך החיפושים הקודמים שלנו. כידוע מנוע החיפוש של גוגל מתוכנן כמה שיותר לנוחיותו של הגולש, ולא של מקדם האתרים.  מקדם אתרים בשונה מגולש פשוט, צריך לדעת מיקומים מדוייקים של אתר מסויים.

כלי בדיקת מיקומים בגוגל

כיום ישנם ברשת כמה עשרות כלים לבדיקת מיקומים להורדה ברשת, חלקם חינאמים וחלקם בתשלום. כמעט כולם מדוייקים, אך לא תמיד יציבים לאורך זמן. לחלק מהכלים – בעיקר לאלו שבתשלום – יש עוד מאפיינים חוץ מבדיקת מיקומים למשל מיקומים של אתרים מתחרים לעומת האתר שלי על פי מילות מפתח, בדיקת מיקומים בכמה מנועי חיפוש, יאהו ובינג, התפתחות של מיקומים על פי ציר זמן, ועוד.

תוכלו למצוא את הכלים אם תקלידו בעברית בגוגל, כלי לבדיקת מיקומים בגוגל, או באנגלית google monitor . במאמר זה אמליץ על שני כלים, אחד חינאמי ושני בתשלום, אשמח אם לקבל עוד המלצות לכלים נוספים.

כלי בדיקת מיקומים בגוגל

Cleverstat – Free monitor for google   – אחד הכלים הנפוצים, שלו גם גירסה חינאמית וגירסה משודרגת בתשלום. לאחר הורדת התוכנה ניתן לבדוק מיקומים על פי מילות מפתח, ובנוסף לראות מיקומים של המתחרים שלנו באותם ביטויים.

Advanced Web Ranking   – אחת התוכנות המתקדמות והמדוייקות ברשת לבדיקת מיקומים בגוגל.  ניתן לרכוש את התוכנה בכמה רמות של מחיר שמתרגמות לכמות הפעולות שניתן להפיק מהתוכנה. במחיר הבסיסי ניתן לבדוק מיקומים, מיקומים של מתחרים על פי מילות מפתח, התפתחות של דירוג על פי ציר זמן, הפקת דוחות ועוד..

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo