גוגל העניש את האתר שלי, מה עושים?

גוגל העניש את האתר שלי, מה עושים?

תמונה של גוגל העניש את האתר שלי מה עושים

כשלא מתנהגים יפה עם גוגל, הוא מעניש, העונש כואב! איך מזהים שאנחנו בעונש? ומה עושים כדי לצאת מהעונש?

לעיתים רצים אלייך בעלי אתרים מודאגים כאשר הם חוששים שהאתר שלהם קיבל עונש מגוגל. ובכן, יש מקרים שבהם החשש מוצדק, וישנם מקרים שבשל אי הבנת גוגל, נוצר החשש שהאתר קיבל עונש. העניין הוא שאין את מי לשאול, כי גוגל לרוב  נוהג כמו שמדינת ישראל מתנהגת בכל הקשור למדיניות הגרעין הישראלית , במדיניות העמימות, ובכך מנסה להפוך את מדיניותה לערימה של מיתוסים.

איך בודקים אם אתר הוא בעונש : מאוד פשוט

כאשר האתר אינו מופיע בשום תוצאות חיפוש במילות החיפוש שלו, סביר להניח שהוא בעונש – כלומר גוגל העניש אותו. ובשפה המקצועית קוראים לזה, אתר הנזרק לארגז החול. כמובן זה לא מדע מדוייק, ולעיתים הוא מופיע בתוצאות זניחות, ודפים זניחים, אך עדיין אפשר לקבוע שאם זה, האתר שלנו בבעיה.
לרוב , ועל פי רוב המקדמים כאשר האתר נענש זה בגלל שהוא הפר את מדיניות גוגל. ואלו הם ההפרות המרכזיות והקריטיות בעיני גוגל:
תוכן משוכפל: זו הבעיה השכיחה יותר, שקוראת בעיקר אצל בעלי אתרים לא מנוסים, או שחושבים שהם יודעים קידום אתרים, וממלאים את האתר שלהם בתוכן מאתרים אחרים. או לחילופין הם משכתבים טקסטים בצורה לא מושלמת מאתרים אחרים.
קידום אתרים פסול: שיטות קידום אתרים פסולות כגון טקסטים וקישורים נסתרים ועוד, פתיחת דפי תוכן רבים אך ורק כדי לקדם ביטויים שונים ומשונים.

תוכן ספאם: ישנם כאלו שממלאים ( עדיין ב – 2011 ) דפים שלמים בפסקאות של מילות מפתח כאשר הם בטוחים שלזה התכוון המשורר כאשר הסביר על אופטימיזציה.

מה עושים כדי לצאת מהעונש?

– מתקנים את כל הליקויים על פי הוראות גוגל
– שולחים את האתר לבחינה מחדש או על ידי מפת אתר חדשה , או על ידי שליחת האתר לגוגל לבחינה מחודשת .

סרטון של גוגל המסביר מה בעצם לעשות כדי לצאת מהעונש

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo