בניית אתר – שלב אחד בדרך להצלחה ברשת

בניית אתר – שלב אחד בדרך להצלחה ברשת

בניית אתר אינטרנט היא דבר חשוב כיום בכל הקשור לנוכחות ברשת – אך מה נדרש עוד לעשות בכדי לא רק להיות נוכח, אלא גם להוביל ולזכות לחשיפה רבה?

בעלי עסקים ומקצוע רבים שאינם מכירים את תחום האינטרנט לעומק, חושבים הרבה פעמים שמספיק לבנות אתר אינטרנט וזהו, גולשים יגיעו לאתר והם יהפכו להיות לקוחות. רבים מהם לא מודעים לעובדה שבשביל שהגולשים יגיעו לאתר, צריך לעבוד קשה מאוד, בשביל זה בדיוק יש חברות קידום אתרים.

לפני שנסביר את החשיבות של קידום אתרים צריך לומר שני דברים, ראשית, כיום כבר הרבה יותר בעלי עסקים ומקצוע יודעים מה זה קידום ושיווק באינטרנט. עדיין לא כולם יודעים אך רבים מהם מבינים שלא מספיק לפנות לחברת בניית אתרים שתבנה אתר, העבודה לא נגמרת כאן. שנית, מרבית חברות בניית אתרים מתעסקות גם בקידום אתרים ולכן מבחינת בעלי עסקים ומקצוע זה מאוד עוזר, החברה עושה בשבילם הכל – הם רק צריכים ליהנות מהתוצאות.

מה זה בעצם קידום אתרים?

לפני שנסביר מה צריך לעשות בשביל שגולשים יגיעו לאתר, נסביר בקצרה מה זאת אומרת קידום אתרים. הרעיון הוא מאוד פשוט, כל אתר שנבנה רוצה להיות ממוקם גבוה בביטויים אותם הגולשים מחפשים בגוגל. בשביל שזה יקרה צריך לקדם את האתר בגוגל.

איך עושים את זה? על פי כללים מסוימים שגוגל הכתיבה בעבר ומעדכנת מעת לעת, ועל פי רעיונות של שיווק וקידום באינטרנט. מדובר בתהליך ארוך, שיש לבצע אותו באופן עקבי, הוא דורש סבלנות והוא גם עולה כסף מן הסתם.

ארבעה כללים חשובים לקידום אתר

כמו שציינו, בניית אתרים זה לא מספיק, אפשר לבנות עשרות אתרים לעסק, ויש עסקים שעשו ועושים את זה, אך אם לא מקדמים אותם, אף אחד לא ידע שהם קיימים. עבודת קידום נכונה מזכה את האתר בחשיפה רחבה לגולשים.

  1. ראשית, יש לבנות את האתר בצורה נכונה, על פי היררכיה ברורה, עם קישורים פנימיים בין העמודים, כותרות על פי הדרישות של גוגל ועוד –חברת בניית אתרים מקצועיתיודעת בדיוק כיצד לבנות אתר לא רק לשם הבנייה שלו אלא לעצם העובדה שיהיה אתר מותאם לקידום SEO. זה חשוב והכרחי.
  2. תוכן. באינטרנט התוכן הוא המלך ולכן יש למלא את האתר בתוכן. אך לא מדובר בתוכן ריק מחשיבות אלא בתוכן משמעותי, רלוונטי, חשוב, שהגולש יוכל ליהנות ממנו. ככל שיהיה יותר תוכן, גוגל יבין שמדובר באתר משמעותי, רציני שתורם לגולשים. חשוב להבין, שמבחינת גוגל הדבר החשוב ביותר הוא שהאתר ייתן לגולש את מה שהוא מחפש כאשר הוא מבקש ביטוי מסוים.
  3. החלפת קישורים עם אתרים אחרים. על האתר ליצור נוכחות באינטרנט גם דרך אתרים אחרים. החלפת קישורים על פי הכללים של גוגל, מראה לגוגל, שאתרים אחרים רוצים להיות בקשר איתו, מה שאומר שמדובר באתר מקצועי ורציני ולא באתר פשוט.
  4. האתר חייב להתעדכן על בסיס שבועי ואסור לו לקפוא על שמריו, אחרת מהר מאוד הוא יאבד מערכו.
שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo