אתר מותאם למובייל

אתר מותאם למובייל

תמונה של אתר מותאם למובייל

כל מה שרציתם לדעת על חשיבות הקמת אתר מותאם למובייל בימים אלו – איך עושים זאת נכון, מה ההבדל בין אתר מותאם לאתר רספונסיבי, היתרונות, התועלת ועוד – הכל בכתבה שלפניכם.

טלפונים חכמים ומכשירים ניידים כמו טאבלטים למיניהם, הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו. מהפכת המובייל ייתרה את הצורך במחשב הנייח הכבד והמסורבל ואף במחשב הנייד, ולמעשה אפשרה לכולנו לגלוש באינטרנט מכל מקום, בכל זמן נתון, באמצעות הטלפון החכם או הטאבלט. מחקרים מראים כי כ-75% מהאנשים גולשים באינטרנט דרך מכשירים ניידים, ואף יוצאים מאתרים שלא מותאמים לגלישה מהנייד בזמן קצר מאוד. מכאן עולה החשיבות של בניית אתרים מותאמים למובייל אשר יאפשרו לאנשים לגלוש בהם מכל מכשיר סלולרי.

מה זה בעצם אתר מותאם?

מטרת העל של הקמת אתרים מותאמים למובייל נועדה להעניק למבקרים באתר חווית משתמש נוחה ופשוטה יותר לגלישה ובעצם לענות על כל הצרכים של גלישה אינטואיטיבית דרך המכשיר הנייד. בעזרת התאמה זו הגולש יקבל את חווית הגלישה הנוחה ביותר בהתאם למכשיר ממנו הוא גולש ויחסוך תסכול רב שיכול להיגרם בשל מידע לא מסודר וגלישה לא נוחה הגורמת לבזבוז זמן רב בחיפוש.

אתר מותאם למובייל

על מנת להתאים את האתר שלכם למובייל, יש שתי אפשרויות – בניית אתר מותאם או בניית אתר רספונסיבי. אתר רספונסיבי הוא אתר שהקוד שלו גמיש ומשתנה באופן אוטומטי לפי המכשיר ממנו גולשים, גודל המסך והרזולוציה שלו. אתר מותאם למובייל הוא אתר נפרד לחלוטין מהאתר הרגיל שבניתם, אשר לרוב יתחבר לאותה מערכת ניהול אך נבנה באמצעות קוד נפרד וכמובן מתוכנן, מאופיין ומעוצב באופן שונה וייחודי.

יתרונותיו של אתר מותאם מובייל על פני אתר רספונסיבי

חשוב להבין כי כל סוג בניה מתאימה לצרכים שונים. כך למשל, באתר רספונסיבי הרבה יותר קשה לשלוט בתכני פרסום בגלל השינויים בגודל המסך ולעומת זאת באתר מותאם מובייל גדלי הבאנרים, המיקום והופעתם קבועים. כך שאם חשבתם לשלב פרסומות באתר שלכם, עדיף לכם לבנות אתר מותאם למובייל.

למעבר למאמר קידום אתרים בחיפה לחצו>

אתר מותאם למובייל

באופן דומה, אם האתר שלכם עמוס במידע ופרטים, במעבר בין המסך הגדול לקטן האתר הרספונסיבי לא תמיד יוכל לשים את הפוקוס על מה שחשוב לכם להבליט וגם כאן כדאי לתכנן אתר מותאם לסלולר. יתרון נוסף השמור לאתר מותאם מובייל הוא חיסכון בעלויות, אשר נובע מהעובדה שאין צורך לפתח אפליקצייה ייעודית לכל מערכת הפעלה בנפרד (אנדרואיד על שלל גרסאותיה, iOS, Windows) או לכל פלטפורמה בנפרד (ניידים, טאבלטים, טלוויזיות וכו’.) בשינוי אחד אנחנו מאפשרים לגולש להיכנס ולצפות באתר שלנו מכל מכשיר שיבחר.

אפילו גוגל ממליצים

גוגל נוקטת גישה המעודדת בעלי אתרים לבצע את ההתאמה למובייל. מלבד הצהרה בנושא, גוגל החלה לנקוט במדיניות הנועדה להוביל את ההתאמה למובייל כסטנדרט עבור כל אתר, וכיום היא אף מעניקה עדיפות לאתרים מותאמים מובייל בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש שלה. יתרה מכך, גוגל אף מתריאה בפני בעלי אתרים אודות בעיות שנמצאו בתצוגת המובייל של האתר שלהם, ומזהירה אותם שאם בעיות אלו לא יתוקנו – האתר ייפגע בתוצאות החיפוש.

רוצים לקבל הצעת מחיר עבור אתר מותאם למובייל צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בשעות הפעילות.

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo