Startup marketing: Marketing Strategies Every Startup Can Afford

Startup marketing: Marketing Strategies Every Startup Can Afford

תמונה של Startup marketing

גם בתחילת דרכה של חברת סטארט אפ, חשוב לשלא לזנוח טכניקות שיווק שיגרמו לעסק לצמוח. המאמר הבא ידבר על אסטרטגיות שיווק זולות שלא ירוקנו את הכיס.

בעלי עסקים שפותחים חברת סטארט אפ מתמודדים עם אתגרים רבים שהעיקרי שבהם הוא שמירה על תזרים מזומנים חיובי. בנוסף, חברות חדשות חייבות לשלם אלפי שקלים מדי חודש לשכר הצוות, דמי שכירות משרדיים, חומרי גלם ועלויות תפעוליות שוטפות אחרות, והכל תוך מאבק להבטחת הכנסה מספקת על מנת לשרוד.

רוב האנשים שפותחים חברת סטארט אפ, זקוקים לשירותי Startup marketing, היות וכשהם פותחים את החברה, הם נוטים לזנוח השקעות שהם מתייחסים אליהן כמיותרות, כגון שיווק ופרסום. יחד עם זאת, האירוניה היא שהזנחת השיווק מחרימה לגמרי את צמיחתו של העסק, ומובילה להפחתת ההכנסה הדרושה לגיבוי התפעול, מה שמוביל לתקציב מופחת עוד יותר.

בסביבות שמונים אחוזים מהיזמים אינם מבינים איך למודד את התוצאות של אסטרטגיה שיווקית, לכן אין זה פלא שהם זונחים במהירות את פעולות השיווק בעסק החדש.

אבל יש גם חדשות טובות

שיווק אפקטיבי אינו צריך לעלות הרבה כסף. כמובן שאסטרטגיות שיווק גבוהות יותר עשויות להוביל לנראות גבוהה ועקבית ולהשיב בסופו של דבר את ההשקעה. אלו הן שיטות שיווק יעילות אותן ניתן לבצע בעלויות נמוכות ולהשתמש בהן על מנת לסייע לגידול העסק:

הפניות פותרות בחינם מאמצי שיווק משמעותיים

אחת השיטות הטובות ביותר לשווק היא להימנע מפעולות שיווק לחלוטין, ובמקום זאת ליצור מערכת המאפשרת ללקוחות שלכם לשווק אתכם. חשוב להבין כי הסבירות שאנשים יקנו מוצר גבוהה פי ארבע כאשר הוא מופנה אליהם על ידי חבר.

בנוסף, הקמת תכנית הפניות אינה עולה הרבה, תלוי איך מרכיבים אותה, והיא יכולה להתבצע לגמרי בחינם. אתם יכולים להציע ללקוחות הנוכחיים שלכם הנחה על המנויים שלהם תמורת הפניה של לקוח חדש, או להציע פרס במזומן, אם הם באמת השקיעו באסטרטגיה זו.

הודעות לעיתונות

אנשים קוראים חדשות באופן קבוע, ואם יש לכם משהו חדשותי לדווח, רוב העיתונים, המקומונים והמגזינים ידווחו בשמחה את המסרים העסקיים שלכם. הודעות לעיתונות הן שיטות זולות לפרסם את המותג שלכם, כשהוא מוזכר בפרסומים בכלי התקשורת הגדולים, ואולי אפילו תוכלו להכניס מספר קישורים לאורך הדרך, אם אתם משתמשים במדיה הדיגיטלית.

אם תעשו את כל העבודה בעצמכם, כלומר תשלחו דואר אלקטרוני עם הודעות לעיתונות, תשיגו אסטרטגיה שיווקית חינמית. אחרת, אתם עלולים לשלם מאות שקלים על מנת לקבל שירותי פרסום. אם אתם מעוניינים רק לקבל הפניות, קבלו את עזרת העיתונאים והבלוגרים. הם זקוקים לחומרים עליהם יוכלו לדווח.

תוכן שיווקי

תוכן שיווקי ניתן לביצוע בשיטות רבות, אבל אף אחת מהן אינה כרוכה בהשקעה משמעותית. הגישה הפשוטה ביותר היא לכתוב מאמרים ולפרסם אותם באתרים רלוונטיים לתחום שלכם מספר פעמים בשבוע, במקביל להפעלת אתר משלכם, שיודיע לגולשים שלכם על הפעילות העסקית שלכם, כמו גם ישעשע אותם באופן ייחודי ומעשי.

מומלץ להשתמש בקטעי וידיאו ששייכים גם הם לתחום התוכן השיווקי. למה? אלו הם אמצעי תוכן שיש להם את הכוח לשפר את המוניטין של המותג שלכם, להגדיל את התנועה הנכנסת לאתר שלכם ולהשלים את אסטרטגיות השיווק האחרות שלכם.

קידום אתרים: מכירים?

אם אתם משקיעים זמן בכתיבת מאמרים כחלק ממסע שיווק התוכן שלכם, אתם יכולים גם להשקיע בשיפור התוצאות במנועי החיפוש, בתהליך שנקרא: אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). חדשים בקידום אתרים?

זה אולי נראה מורכב מבחינה טכנית, אבל האמת היא שעם מעט קריאה ומסירות לתחום, תוכלו בקלות להבין את היסודות, ולהשתמש בכלים מקוונים כמו תכנות למציאת מילות מפתח על מנת לזהות את הביטויים העיקריים הרלוונטיים לתחום שלכם, שיכולים למשוך תנועה גבוהה לאתר שלכם, עם תחרות נמוכה. לאחר מכן תוכלו לשנות את האתר כך שיכלול מילות מפתח אלו.

שתפו עם חברים
מעוניינים בקידום לאתרכם? צרו עמנו קשר
כיאט 6, חיפה
א’-ה’ 09:00-18:00
או מלאו פרטים הבאים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
Top1Seo